نقش محصولات هتلی در درخشش هتل ها و اقامتگاه‌ها

نقش محصولات بهداشتی نظیر حوله هتلی در درخشش هتل‌ها و اقامتگاه‌ها

دکوراسیون حمام و دستشویی از فضاهایی هستند که ممکن است به زیبایی آن‌ها توجه کافی نشود و از دید مدیران دور بمانند، اما نباید اشتباه کرد. از آنجایی که این دو قسمت در حوزۀ بهداشت و نظافت قرار می‌گیرند، دارای اهمیت بسیار زیادی هستند و نباید از رسیدگی و توجه به آن‎ها غافل شد. باید با قرار دادن وسایل مختلف در این فضاها زیبایی را به آن‌ها بخشیده و چشم‌نوازشان کرد. در سرویس های هتل ها  قرار دادن انواع شوینده‌های هتلی، حوله‌های هتلی، دستمال‌کاغذی و دیگر وسایل ریز و درشت لازم حمام و دستشویی در کمد، کابینت و یا شلف، استفاده از فضا را بهینه‌تر کرده و در جلوگیری از شلوغی و پراکندگی وسایل نقش مهمی ایفا می‌کند، استفاده از این وسایل و هماهنگی آن‌ها با هم و با فضای مورد استفاده، از نکاتی است که حتماً باید به آن توجه کرد. برای خرید حوله هتلی باید به چند نکته مهم توجه کرد، تراکم تاروپود در بافت بسیار مهم است زیرا تراکم غیر مطلوب در تاروپود حوله موجب می گردد که بعد از شستشو از کیفیت آب گیری حوله کاسته شود و دیگر اینکه نخ حوله هتلی  یکی از مواد تولید است که می بایست از پنبه مرغوب با تاب مطلوب تولید شده باشد همچنین وزن حوله ها خیلی مهم است نباید زیاد سنگین باشد تا مصرف کننده را اذیت نکند و نباید زیاد سبک باشد تا کیفیتش زودتر افت کند، حوله‌ها بسته به کاربردی که دارند وزن و جنس متفاوتی دارند. هر چه وزن حوله بیشتر باشد پرزهای بلندتر و قابلیت جذب آب بیشتری دارد،‌ البته وزن تا حدودی به جنس حوله هم بستگی دارد. وزن حوله‌ها با واحد GSM (گرم بر مترمربع) بیان می‌شود.

حوله‌هایی که دارای GSM کمی هستند، نازک‌تر و سبک‌ترند. مثلا حوله‌هایی که GSM آن ها بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ است انتخاب خوبی برای مصارف آشپزخانه و باشگاهی به‌شمار می‌روند و حوله‌های با GSM بالاتر برای حمام، استخر،‌ ساحل و هتل‌ها مناسب‌اند. حوله‌های ابعاد حمامی با رنگ سفید انتخاب خوبی برای حوله‌های مخصوص استخر، سونا و جکوزی هستند که معمولاً ضخیم و نرم و دارای وزن های تقریبی ۶۸۰ و ۹۰۰ گرمی هستند. حوله‌هایی که در ورزشگاه‌ها، باشگاه‌ها، مدارس و هتل‌ها بسیار کاربرد دارند به‌طور معمول وزن‌شان از ۲۲۰ تا ۷۷۰ گرم متغیر است

حوله هتلی  به عنوان نسل جدید از انواع حوله با تنوع بالا می باشند که امروزه بازار تولید و فروش رقابتی و داغی دارند. این نوع حوله در هتل ها، مسافرخانه ها، متل ها، خوابگاه ها و … به عنوان خدمات تکمیلی به مسافران ارائه می شود تا از این طریق سفر راحت تری برای آنان فراهم گردد. حوله های دستی یکی از انواع پرتقاضا در خانواده حوله هتلی  هستند. این نوع حوله از خوابگاه ها و مسافرخانه های کوچک گرفته تا بزرگ ترین هتل ها تقاضا دارد چرا که حوله های دستی چندین بار در روز برای همۀ مسافران با هر سنی که باشند کاربرد دارند و به دنبال این موضوع این محصول با تقاضای بالایی همراه می باشد لذا معتبر ترین برندهای ایرانی به تولید انواع حوله هتلی  مشغول می باشند. قیمت حوله هتلی  در مناسب ترین سطح تعیین می شود چرا که تولید کنندگان معتبر ایرانی همواره در تلاش بوده اند تا محصولات خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در بازار عرضه کنند تا از این طریق هم رضایت و اعتماد مشتریان را جلب کنند و هم امکان خرید برای تمامی افراد ایجاد شود.

حوله هتلی  به خاطر گسترده بودن نیازهای مسافران در هتل در انواع بسیار مختلفی از جمله: تن پوش، استخری، بزرگسال و بچه گانه، پالتویی، حمامی، روتختی، دمپایی و… تولید می شوند. حوله هتلی  وقتی تمیز و شیک و نرم باشد و پرز دهی نداشته باشد و آبگیری و بوی خوبی داشته باشد نشان می‌دهد هتل از کیفیت بالاتری در خدمات نظافت و بهداشت برخوردار است و به رضایت مشتریان خود اهمیت می‌دهد. حوله هتلی تبلیغاتی به این صورت است که هر هتلی برای خود، حوله‌هایی را برای کاربردهای مختلف سفارش می‌دهد که آرم و اسم هتل روی حوله بافته یا چاپ و یا گلدوزی می‌شود. علاوه بر بهداشت و نظافت یکی از موارد دیگری که اهمیت محصولات حوله‌ای که هتل را چندین برابر می‌کند این است که حوله‌ها جز وسیله‌هایی هستند که اغلب می‌توان در پایان اقامت در یک هتل آن‌ها را به یادگار برداشت. این موضوع باعث شده که با هر بار استفاده مجدد از آن حوله خاطرات خوش سفر دوباره برای مسافر تداعی شود. این امور دلایل محکمی هستند برای اینکه هتل‌ها در خرید و سفارش محصولات خود بهترین کیفیت را خواستار باشند تا هم میزان اهمیت آن‌ها به مشتریان را نشان دهد و همچنین دوام بیشتری داشته باشند. یکی از مهم‌ترین مواردی که مسافرین آن را مرتبط با کیفیت هتل و هتلداری می‌دانند جنس حوله‌ها و ملافه‌هایی است که مورد استفاده قرار می‌گیرد.
به‌طور کلی هرچه میزان پنبه در حوله بیشتر باشد قدرت جذب آن بالاتر است زیرا الیاف پنبه به‌طور طبیعی می‌توانند تا ۲۵ برابر وزن‌شان مایعات را جذب کنند. در حوله‌ های مصارف روزمره از پنبه ‌های استاندارد استفاده شده است. حوله‌های ۱۰۰٪ پنبه ای نرم‌تر و لطیف‌تر هستند و قیمت‌های مقرون به صرفه‌ای دارند. اگر این حوله‌ها با مقدار کمی سیلک (ابریشم) ساخته شوند، برای استفاده‌های طولانی ‌مدت عالی هستند. حوله هتلی  حمام فوق‌العاده نرم و باکیفیتی هم که در هتل‌ها استفاده می‌شوند از پنبه‌های استاندارد در گرم بالا تولید شده‌اند تا دوام و کارایی خوبی داشته باشند. حوله‌های پنبه‌ای/پلی‌استر (۸۶٪ پنبه و ۱۴٪ پلی استر نخ ریسی شده) برای استفاده‌های مکرر دوام بیشتری دارند و برای شرکت‌هایی که بودجۀ خوبی برای هدایا در نظر گرفته‌اند، بسیار مناسب است. حوله‌هایی که با روش Zero Twist بافته می‌شوند تا ۳۰٪ از حوله‌های دیگر سبک‌ترند. در این حوله‌ها از پنبۀ کمتری استفاده شده، سریع‌تر خشک می‌شوند و با محیط زیست هم سازگارند.
حوله‌ها به دلیل رطوبت، گرما، اکسیژن موجود بین الیاف و مواد مغذی حاصل از پوسته‌های بدن، محیط بسیار مناسبی برای رشد باکتری‌ها به شمار می‌روند. یک متخصص در زمینۀ بیولوژی و پاتولوژی در دانشگاه پزشکی نیویورک اعلام کرد که حداکثر پس از ۳ بار استفاده از حوله باید آن را بشویید. حوله‌ها هر چقدر که باکیفیت و بادوام باشند باید از آن‌ها در برابر اثرات منفی شست‌وشو، خشک کردن و فضای نگهداری مراقبت کنید. بنابراین بهتر است دربارۀ ترفندهای نگهداری بیشتر بدانید: همیشه دستورالعمل شست‌وشویی را که تولیدکنندگان به حوله می‌زنند مطالعه کنید، زیرا دمای بالا ممکن است منجر به تغییر شکل حوله تن پوش شود. به عنوان یک قاعدۀ کلی همیشه به یاد داشته باشید که حوله‌ها را با استفاده از مواد شویندۀ ملایم و در دمای ۳۰ تا ۶۰ درجه سانتیگراد بشویید. به‌خاطر داشته باشید موادهای شویندۀ حوله‌های رنگی و سفید با هم متفاوت هستند. در شست‌وشو از سفیدکننده‌ها استفاده نکنید چون به بافت و پرزهای حولۀ‌ تن پوش آسیب می‌زنند. برخی از نرم کننده‌ها باعث آسیب رساندن به الیاف حوله می‌شوند و کارایی آن‌ها را در خشک کردن بسیار کاهش می‌دهند، پس مطابق دستورالعمل مخصوص حوله پیش بروید. هیچ گاه حوله‌ها را همراه با دیگر لباس‌ها در ماشین لباسشویی قرار ندهید. پس از پایان چرخۀ  شست‌وشو توصیه می‌شود که حوله‌ها را در خشک‌کن قرار بدهید تا سریع‌تر خشک شوند. پس از حمام و استفاده از حوله‌ها، هیچ گاه آن‌ها را در قفسه‌ها قرار ندهید. بهتر است آن‌ها را بر رخت آویز حمام آویزان کنید. حوله‌های خشک را هیچ‌گاه به‌صورت فشرده در طبقات و قفسه‌های حمام قرار ندهید چون باعث از دست دادن نرمی آن‌ها می‌شود.

شرکت میلان تجارت هزاره با تهیه و ارائه با کیفیت ترین محصولات هتلی، امکان خرید حضوری و اینترنتی تمامی محصولات هتلی را برای شما مهیا کرده و بستری امن برای را برای شما عزیزان ایجاد کرده است. 

منبع : شاین